.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیمه سلامت از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی است
استاندار مازندران بیمه سلامت را یکی از زیربناهای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و یاد آور شد: انتظار دارم همه سعی خود را در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم در این راستا به کار بندید.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر پنجشنبه در جمع مسئولان بیمه سلامت استان  با اشاره به این که امنیت و سلامت در هر جامعه ای دو رکن اساسی است که باید همواره از آن صیانت شود، افزود: علیرغم همه تهدیدات و شرایطی که امروز وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران در یک جزیره امن قرار دارد و در کنار آن در تمام صحنه های منطقه ای نیز به عنوان یک بازیگر اصلی حضور داشته و تاثیرگذار است.

 فلاح با بیان این که رییس جمهور محترم به شعارها و وعده های خود در دوران انتخابات جامه عمل پوشاندند، تصریح کرد: بحث انرژی هسته ای و برجام، نقطه عطفی در تاریخ کشور به حساب می آید و  بد عهدی امریکا که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند برای همگان آشکار شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، اقتصاد مقاومتی را فقط مختص به بخش اقتصاد ندانست و ابراز نمود: بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند گفتمان سازی و  تمهید زیربنا های لازم است  که بیمه سلامت به عنوان یکی از این امور زیربنایی است.

 وی، خاطر نشان ساخت: بحث بیمه و سلامت جامعه خود یک مسیر و زیربنا در راه اقتصاد مقاومتی است به این معنی که ما بدانیم چگونه بتوانیم با این اعتبارات و امکانات و شرح وظایف، زمینه ای به وجود بیاوریم که ضریب برخورداری بیمه آحاد جامعه را افزایش دهیم و بهره وری را بالا برده و اثربخشی کارکنان طوری باشد که امور تسهیل گردد.

وی سلامت را به عنوان یکی از موضوعات و برنامه های محوری دولت تدبیر و امید برشمرد و اظهار داشت: اجرای طرح بیمه همگانی سلامت و برخورداری اکثریت مردم از پوشش بیمه درمانی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار، اجرای طرح تحول سلامت و بیمه همگانی سلامت را به عنوان یک تحول و کار بنیادین در عرصه سلامت کشور برشمرد که توانسته است عدالت نسبی را در جامعه ایجاد نموده و موجبات حفظ و ارتقاء سلامت جامعه را فراهم آورده است.

فلاح با اشاره به بحث مطالبات مربوط به بیمه ها، افزود: ما مسایل این بخش را با جدیت پیگیری می کنیم و امیدواریم مطالبات به موقع پرداخت شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.